بهترین خودرو زیر 100 میلیون

خرید بهترین خودرو زیر 100 میلیون در شرایط کنونی بازار خودرو ایران اهمیت دو چندانی می یابد چرا که در شرایط نه چندان به سامان اقتصادی کشور، خرید خودرو زیر 100 میلیون یک امر بسیار مهم می باشد.

 

بهترین خودروهای زیر 100 میلیون تومان


در حال حاضر انتخاب بهترین خودرو زیر 100 میلیون با توجه به معیار بودجه یک اصل مهم می باشد. در واقع نبودن بودجه کافی در دست مردم منجرب آن شده تا با محدود کردن انتخابهای خرید خود به دنبال یک خودرو زیر 100 میلیون تومان بگردند.
خودرو زیر 100 میلیون در بازار ایران به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول جزو خودروهای هستند که به صورت انبوه تولید می شوند همانند پژو، تیبا و سایر محصولات شرکت ایران خودرو و سایپا از سوی دیگر دسته دوم خودروهایی هستند که از نظر فراوانی نسبت به خودروهای دیگر کمتر در جاده های کشور به چشم می خوردند.
در حال حاضر بسیاری از خانواده های ایرانی توان خرید خودروهای با ارزش قیمتی بیش از 100 میلیون را ندارند و خواسته یا ناخواسته ناچار به انتخاب بهترین خودرو زیر 100 میلیون تومانی هستند.
با توجه به آنکه با گذر زمان شاهد کاهش خودروهایی با کیفیت خوب در بازه قیمتی زیر صد میلیون هستیم، اما هنوز خودروهایی قابل اعتماد وجود دارد که با دارا بودن آپشن های متنوع می توان با صرف مبلغ کمتر از 100 میلیون خریداری کرد و از انتخاب خود راضی بود.
شاخص انتخاب یک خودرو برتر با قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان با توجه به به شرایط نه چندان مساعد بر بازار خودرو یک کار بسیار سخت می باشد. در کنار این مسائل باید اشاره کرد که این احتمال وجو دارد که بهترین خودروهای زیر 100 میلیون مجالی برای این قیمت نداشته باشند و تا چند ماه آینده دچار افزایش قیمت شوند.
در زیر ما به مجموعه ای از بهترین خودرو  زیر 100 میلیون اشاره کرده ایم تا بتوایند یک انتخاب درست با در نظر گرفتن قیمت مقرون بصرفه در عین کیفیت برتر داشته باشید.


رنو ساندرو



رنو ساندرو   در کلاس خودورهای هاچ می باشد که از سال 94 با مشارکت پارس خودرو زیر مجموعه سایپا وارد بازار ایران شد. رنو از سال 2007 وارد بازار جهانی شد و از همان نسل اول وارد ایران شد. رنو ساندرو یک خودرو با اصالت فرانسوی است که از پیشرانه موتوری مناسب با ترمز های قوی در کنار مجموعه ای از امکانات رفاهی بهره مند شده است. رنو ساندرو جزو یکی از بهترین خودرو های زیر 100 میلیون در میان خودروهای هم رده خود است.
خودرو ساندرو در دو مدل هاچ بک کراس و هاچ بک ساده عرضه می شود. این خودرو مجهز به یک موتور 4 سیلندری 1.6 لیتری است که قادر استا قدرتی معادل 105 اسب بخار با گشتاور 148 نیوتن متر تولید کند. در بازار ایران رنو ساندرو در رده ماشین زیر 100 میلیون قرار گرفته است.


پژو 207 آی


پژو 207 پلاس یا همان پژو 207 آی یکی از بهترین خودروهای رونمایی شده خانواده بزرگ پژو می باشد که تا کنون به بازار معرفی شده است. پژو 207 در ایران توسط شرکت ایران خودرو با پیشرانه موتوری 4 سیلندر 1.6 لیتری تولید می کند. این موتور تعبیه شده به روی 207 قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر را تولید می کند. پژو 207 آی با ظاهری لوکس و جذاب با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در بازار خودرو ایران به فروش می رسد.


کیا سراتو




کیا سراتو از سال 2008 تا 2013 میلادی تولید شد و پس از آن جای خود را به نسل سوم داد. این خودرو همچنان در کشورمان به صورت CKD و در دو مدل 1.6 لیتری و 2 لیتری به بازار عرضه می‌شود. پیشرانه‌های 1.6 و 2 لیتری سراتوی مونتاژی در ایران، به ترتیب توانایی ارائه‌ی قدرت 124 و 156 اسب بخار را دارند و از گشتاور 156 و 194 نیوتن متری برخوردار هستند.
مدل 2 لیتری این خودرو در ایران بیشتر مورد استقبال قرار گرفت و با اینکه امکانات رفاهی و ایمنی زیادی در مقایسه با رقیبان هم‌رده ندارد، اما به دلیل عملکرد فنی مناسب و کیفیت بالا از جمله محبوب ترین خودروهای زیر 100 میلیون تومانی بازار ایران است. کیا سراتوی مونتاژی با دو گیربکس 6 سرعته‌ی دستی و 6 سرعته‌ی اتوماتیک عرضه می‌شود.


ام وی ام x33s




ام وی ام x33 جدیدترین نسل خودروهای ام وی ام وارد شده به بازار خودرو ایران می باشد که با ظاهری اسپورت توانسته در رده بهترین خودرو زیر 100 میلیون به فروش بالایی دست یابد.
X33s اوایل سال 2016 به واسطه مدیران خودرو وارد ایران شده است. ام وی ام ایکس 33 اس، با بهره مندی از موتور قدرتمند 2000 سی‌سی و با مجموعه ای از آپشن ها و امکانات محصول ارتقا یافته دو نسل قبل خود، بر اساس استاندارد تکنولوژی شماره 2 چری است.
این محصول از لحاظ قیمت در رده خودرو های با کیفیت با ارزش قیمتی زیر 100 میلیون می باشد که نهایت تجربه رانندگی و سواری بسیار مدرن ، راحت و با کیفیت را به سرنشینان ارائه می‌نماید. ارتفاع کمتر این محصول باعث چسبندگی بهتر و فرمان پذیری خوب نسبت به سری قبلی می شود. از نظر رقابت این محصول را می توان با جک S5 مقایسه کرد که به دلیل داشتن گیربکس توربو شارژ، جک برتری نسبی خوبی دارد.


بسترن B30




بسترن B30 دیگر خودرو زیر 100 میلیون تومان راه یافته به بازار فروش خودرو ایران می باشد. فاو بسترن B30 که با حضورش توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند یک خودرو محبوب مردم چین است .در شرایط کنونی بازار خودرو با وجود برترین خودروسازان دنیا قیمت زیر 100 میلیون این خودرو در کنار کیفیت بالای بسترن B30 یک انتخابی مناسب برای خرید خودرو است.
فاو بسترن B30 را باید خودروی کلاس سدان و ساخت شرکت فاو در کشور چین بدانیم.خودرویی که این روز ها قرار است شرکت گروه بهمن دست روی آن گذارده و اقدام به تولید و واردات آن کنند.
فاو B30 تازه ترین محصول سدان شرکت چینی فاو است. این خودرو سال 2016 تولید شده و هم اکنون توسط گروه بهمن به خیابان های ایران وارد میشود. بسترن B30 از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ بهره میبرد که میتواند در 5500 دو در دقیقه 107 اسب بخار قدرت تولید کند.


دنا پلاس




دنا پلاس یکی از محصولات موفق ایران خودرو است که در حقیقت نسخه کامل تر و پر آپشن تر دنا معمولی است. دنا پلاس نکات قوت زیادی دارد که آن را نزد مردم ایران به یکی از محبوب‌ترین خودروهای زیر صد میلیون ایران تبدیل کرده است. دنا پلاس همچنین از نظر ظاهری کمی بروزتر شده و چهره متفاوت ترین نیز دارد و از سال 95 دنا پلاس به بازار خودرو معرفی شد.
دنا پلاس اولین خودروی تجهیز شده از نمونه اولیه آن است که به بازار عرضه می گردد. دنا پلاس با طراحی زیباتر بدنه به صورت جزئی و طرح گرافیکی داخلی چراغ ها بر زیبایی و جذابیت خود افزوده است. قیمت خودروی دنا پلاس تقریبا چهار میلیون از خودروی دنا گران تر است.
خودرو دنا پلاس را می توان مدرن ترین و لوکس ترین محصول ایران خودرو معرفی کرد که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه بین رقبای چینی موجود به فروش بالاییی دست یافته است


تندر 90



تندر 90 محصول پرطرفدار سایپا که توانسته جایگاه خود را در بین خریداران خودرو پیدا کند. تندر ال 90 با موتور K4MA6 و 4سیلندر . مصرف سوخت پایین عمکلرد خوبی را برای خریداران این خودرو به جای گذاشته است.
تندر ال 90 با تجهییزاتی نظیر فرمان هیدرولیک سیستم ترمز ضد قفل ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، قفل کودک،آینه جانبی برقی به همراه گرمکن ، شیشه بالابر عقب برقی، چراغ مه شکن جلو و عقب ، سیستم تهویه مطبوع و ..... در رده یکی از بهترین ماشین های زیر 100 میلیون شناخته می شود.


برای مشاهده  قیمت خودرو وی لینک کلیک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017