هاوال به خط تولید بهمن موتور رسید

خودرو هاوال به صورت رسمی در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت

هاوال به عنوان پرفروش ترین برند خودروساز جهانی به تازگی در خط تولید گروه بهمن موتور قرار گرفته و تولید این محصول به صورت روزانه در حال افزایش است.
گروه بهمن به عنوان نماینده رسمی محصولات هاوال و به عنوان شرکت نام آشنای ایران در سال گذشته رسما همکاری خود را با شرکت هاوال آغاز کرد. حال پس از گذشت مدت زمان اندکی از این همکاری تجاری گروه بهمن با ظرفیتی بالغ بر تولید 70 هزار دستگاه خودرو در نظر دارد تا با قرار دادن خودرو هاوال در خط تولید خود تا سال 1401 این رقم را به 120 هزار دستگاه برساند.
گریت وال موتورز خالق برند هاوال یکی از بزرگترین خودروسازان کشور چین می باشد که با تولید خودروهای هاوال توانسته رکورد فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو را تجربه کند.
گروه بهمن قصد دارد بعد از معرفی و تولید هاوال H2، خودرو SUV هاوال H9 را نیز در اقدام بعدی خود به عنوان یک آفرود واقعی قدرتمند به بازار ایران معرفی کند. هاوال H6 خودرو جذاب و پرفروش ترین شاسی بلند جهانی هاوال، دیگر محصول این کمپانی می باشد که قرار است در نیمه دوم سال به واسطه بهمن موتور به بازار عرضه شود.
گروه بهمن با بیش از 65 سال سابقه در کنار تولید محصولاتی با کیفیت، خدمات پس از فروش گسترده ای را همچون سابق ارائه خواهد داد تا مشتریان گرامی هیچ نگرانی در خصوص خدمات پس از فروش و تامین قطعات نداشته باشند و همچنان از خرید خود بسیار راضی باشند. گارانتی خودروی هاوال H2 نیز سه سال 100 هزار کیلومتر همراه با یک سال سرویس دوره ای رایگان می باشد.
خط تولید هاوال از امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا  در بخش ED، مونتاژ، رنگ و تست بهره می‌برد و  تکنولوژی‌ و تجهیزاتی جدیدتر نیز با سرعت بیشتر در حال جایگزینی و اضافه شدن هستند. شرکت برای تولید محصولی با کیفیت تیمی متشکل از مهندسان بهمن و هاوال را به صورت روزانه در خط مونتاژ قرار داده است تا کل فرایند را تحت نظر داشته باشند. هاوال H2 نیز مراحل آخر تست‌های تایید کیفیت را طی کرده است.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017