حواشی فروش اینترنتی مزدا 3 بهمن موتور

بهمن موتور در روز گذشته اقدام به فروش اینترنتی مزدا 3 کرد اما این طرح فروش فقط چند دقیقه دوام داشت و سایت فروش بعد از دقایقی بسته شد.

حواشی فروش اینترنتی مزدا 3


براساس اعلام شرکت بهمن  فروش اینترنتی مزدا 3 از ساعت 9 صبح چهارشنبه ٣مردادماه آغاز شد اما این طرح فروش با حواشی بسیاری روبه رو شد. پس از اطلاع رسانی بهمن موتور از فروش اینترنتی مزدا 3 تعدادی زیادی به سایت فروش این شرکت مراجعه کردند اما پس از آغاز فروش اینترنتی طبق اعلام مخاطبان، اعلام شد که سایت ثبت نام دقایقی ابتدایی فروش بسته شده است .

اخیرا در طرحی وزارت صنعت و معدن خودروسازان را ملزم کرده تا محصولات خود را به صورت فروش اینترتی عرضه کنند تا تمام مشتریان برای خرید شانس یکسانی داشته باشند. در این راستا بهمن موتور روز گذشته اقدام به فروش اینترنتی مزدا 3 کرد اما این طرح با حواشی پرسرو صدایی روبه رو شد.

حال این اتفاق باعث شد تا بهمن موتور را با حواشی بسیاری رو به رو کند و گروه بهمن  را به دردسر بزرگی بی اندازد. پس از بررسی این موضوع از شرکت بهمن موتور، مدیران این شرکت توضیحاتی در این زمینه ارائه دادند.
یکی از مدیران شرکت بهمن موتور در رابطه با این ماجرا توضیحاتی ارائه و خاطر نشان کرده است که با توجه به تفاوت قیمت مزدا 3 در کارخانه و بازار و تقاضای بالا برای خرید این خودرو، باعث شد تا این اتفاق صورت بگیرد.

بهمن موتور ازعان کرده است که در این فروش هیچ تخلفی صورت نگرفته است و تعداد بالای متقاضیان باعث شده است تا ظرفیت فروش مزدا 3 همان دقایق ابتدایی تکمیل شود.

وی اظهار کرد: در ثانیه اول باز شدن سایت، ۱۵۰ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند که حدود ۵۲ هزار نفر آنها در ثانیه اول موفق به ورود به سایت شده‌اند و به ترتیب اولویت ورود در صف ثبت‌نام قرار گرفته‌اند. این در حالی است که تعداد خودرو در نظر گرفته برای فروش محدود و بسیار کمتر از تعداد مراجعان بوده است.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017