فروش اقساطی بسترن B30

فروش اقساطی بسترن B30 به دلیل استقابل بی سابقه هموطنان عزیزمان با شرایط فروش لیزینگی ویژه ای در نمایندگی بهمن موتور آغاز شد. گروه بهمن نیز که مدت هاست فاو بسترن B50 را در سبد محصولات خود جای داده است برای پوشش بخش خودروهای سدان تصمیم گرفته است تا مدل بسترن بی ۳۰  از خودروساز بزرگ فاو را نیز در خطوط خود مونتاژ نماید.

فاو بسترن B30 تازه ترین محصول کمپانی بزرگ فاو می باشد که هم اکنون به واسطه گروه بهمن به خیابان های کشور وارد می شود. شرایط فروش اقساطی بسترن B30 با پرداخت کمترین پیش پرداخت در اقساط بلند مدت فراهم آماده است تا علاقه مندان به این خودرو جدید گروه بهمن بتوانند این محصول را خریداری کنند.

گروه خودروسازی بهمن طبق این اطلاعیه شرایط فروش مرحله ای بسترن B30 و لیزینگی  این خودرو  را  منتشر کرده است که طبق آن مشتریان می‌توانند خرید اقساطی فاو بسترن بی 30 را با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت انجام دهند. خرید لیزینگی بسترن B30 با شرایط نظیر تحویل فوری و از درب کارخانه می باشد.

شرایط فروش اقساطی بسترن B30


  • اقساط بلند مدت
  • کمترین پیش پرداخت
  • تحویل فوری خودرو بسترن B30
  • تحویل درب کارخانه و بدون واسطه
شماره تماس : 44074760 - 44059372

علاقه مندان به خرید نقد و اقساط بسترن B30 می توانند با نمایندگی بهمن موتور تماس حاصل فرمایند و یا برای اطلاع از محصولات گروه بهمن به روی لینک کلیک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017