فروش اقساطی کرمان موتور

تقریبا کمتر کسی است که نام خوش آوازه ی فاو بسترن را نشنیده باشد. فاو بسترن b30 یکی از موفق ترین محصولات شرکت فاو با پشتوانه چندین ساله در زمینه ساخت خودرو می باشد. بسترن b30 در سال 2015 بعنوان یک محصول تجاری موفق وارد بازار داخلی چین شد و با اسقبال بالایی رو شد.
فاو این محصول خود را بر روی پلت فرم مزدا توسعه داده است و با طراحی زیبا در کنار مشخصات فنی بی نظیر توانسته یک خودرو بی نقص را تولید کند. بسترن b30 در یکی از شلوغ ترین کلاس بدنه قرار گرفته است و هم پا با رقبای موجود در بازار خودروی جهانی توانسته جایگاه خوبی را برای خود کسب کند. در این پست قصد داریم تا فاو بسترن b30 یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین را با یکی از رقبای اصلی خود برلیانس h330 مقایسه کنیم.
بسترن نخستین بار در بازار ایران با مدل b50 شانس خود را به واسطه گروه بهمن امتحان کرد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. حال گروه بهمن قصد دارد بار دیگر نمونه جمع و جور تر از فاو بسترن b50 را با ظاهری لوکس تر روانه بازار داغ خودرو ایران کند.
در نگاه اول آنچه که بسیار مورد توجه قرار می گیرد طراحی ظاهری زیبا خودرو می باشد. اگر با دقت به خودرو نگاه کنیم خطوط زیاد بدنه باعث شده تا ابعاد ماشین بزرگتر نشان داده شود و این نکته مثبت بسترن بی 30 می باشد که توانسته این خودرو را در بین رقبای اروپایی موجود جزو یکی از بهترین ها قرار دهد. موسسه ایتال دیزاین طراحی بسترن b30 را بر عهده دارد و توانسته از عهده این کار به خوبی بر بیاید.

نمای داخلی کابین بسترن B30 با دارا بودن آپشن های متنوع نظیر صندلی های خوش فرم و نمایشگر لمسی 7 اینچی حس یک خودرو لوکس و مدرن را به راننده می دهد. بسترن b30 از لحاظ کیفیت و بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های دنیا وضعیت کاملا بهتری را نسبت به برلیانس h330 داشته و حس بهتری به سرنشینان خود القا می کند.
فاو بسترن B30 در سینه خود یک موتور قدرتمند 4 سیلندری خطی با حجم 1598 سی سی را جای داده است که توان 107 اسب بخار نیرو را در دور 5500 دور در دقیقه و 155 نیوتن گشتاور را دارد. انتقال قدرت به چرخ ها بر عهده یک گیربکس 6 سرعته ساخت Aisin است که برنامه ریزی مناسبی برای رانندگی در شهر را دارد.
از سویی دیگر، جعبه‌دنده‌ی خودکار ۶ سرعته در فاو B30، می‌تواند برای خریدار جذاب باشد، چرا که ساخت آیسین ژاپن و مدرن‌تر از رقبا ارزیابی می‌شود. مصرف سوخت واقعی این خودرو، حدود ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که مسلما با توجه سبک رانندگی در جاده یا شهر، می‌تواند از ۶ تا ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، تغییر کند. بنا به ادعای شرکت وارد کننده، بسترن B30 می‌تواند به نهایت سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد، هرچند که در تست‌های میدانی، بیش ۲۰ ثانیه طول کشید تا از حالت سکون به سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
در مورد پیشرانه موتوری فاو بسترن b30 یک نکته مهم وجود دارد که آن هم طراحی و استفاده این موتور بر روی خودرو فولکس واگن بورات توسط کمپانی بزرگ فولکس واگن می باشد. حالا امتیاز این پیشرانه موتوری را کمپانی بزرگ فاو در اختیار گرفته است و آن را بر روی بسترن b30 به کار برده است.

 

برلیانس h330

برلیانس h330 برای اولین بار سال 2013 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. برلیانس به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای موجود رقیب اصلی فاو بسترن b50 می باشد که به لطف ویژگی هایی همچون طراحی زیبا و کیفیت بالا توانسته جایگاه خوبی را برای خود ایجاد کند.
وجود خطوط و برجستگی های جذاب و آیرودینامیک بدنه و طراحی منحصر به فرد گلگیرهای پف کرده در 7 گوشه ماشین توانسته زیبایی این خودرو را چند برابر کند. برلیانس با ترکیبی از ویژگی های مثبت توانسته اینگونه افراد را به خود جذب کند.
برلیانس H330 در مدت زمان حضورش در بازار رضایت خریداران خود را جلب کرده است و با کیفیت تقریبا مناسب در بخش فنی و استهلاک کم توانسته خوب بودن خود را اثبات کند که از این نظر توانسته بازار خوبی را برای خود دست و پا کند ، به همین دلیل بسترن B30 تازه وارد کار بسیار مشکلی پیش رو دارد تا بتواند سهم بازار برلیانس H330 را مال خود کند .
اگر بخواهیم به بخش پیشرانه موتوری برلیانس h330 اشاره کنیم می توانیم به موتور 4 سیلندری با آرایش خطی به حجم 1498سی سی نام برد. قدرت موتوری این خودرو 103 اسب بخار و گشتاور 138 اسب بخار می باشد.
[caption id="attachment_2675" align="aligncenter" width="598"] مقایسه بسترن B30 با برلیانس[/caption]
در این مقایسه بسترن b30 تازه وارد توانسته به دلیل طراحی مدرن و امکانات رفاهی بالا در کنار کیفیت ساخت بالاتر و برند معتبر تر بسترن در مقایسه با برلیانس h330 امتیاز بالاتری را دریافت کند.
گروه بهمن به عنوان نماینده رسمی محصولات فاو بسترن در ایران فروش اقساطی فاو بسترن B30 را به تازگی آغاز کرده است. در این فروش گروه بهمن در این خودرو فاو را با شرایط ویژه فروش نظیر کمترین پیش پرداخت و در اقساط بلند مدت به فروش می رسد و تحویل از درب کارخانه می باشد.

برای اطلاع از قیمت خودرو به روی لینک کلیک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017