فروش ویژه محصولات گروه بهمن

گروه بهمن با تمام تلاش خود سعی دارد تا با به کارگیری توان خود و با اتخاذ راهبردهای مناسب و اقدامات به موقع جایگاه خود را در ایران و خاورمیانه تثبیت کند. در همین راستا با در نظر گرفتن فروش ویژه محصولات خود توانسته خدمات متنوعی را به مشتریان خود عرضه کند.
این شرایط ویژه فروش از آنجا حائز اهمیت بوده که گروه بهمن، فروش اقساطی محصولات خود را جهت تسهیل و راحتی در خرید فراهم آورده و باعث شده است تا فروش نقد و اقساط گروه بهمن همواره برای خریداران قابل توجه باشد.

در این فروش ویژه گروه بهمن جدیدترین محصولات خود را نظیر هاوال H2، هاوال H6 و مزدا 3 نیو و فاو بسترن B30 و B50 را با شرایط  نقد و اقساط برای مشتریان خود در نظر گرفته است. خرید اقساطی خودرو همیشه یکی از بهترین راه های پیش روی خریدارن خودرو بوده است.
گروه بهمن با این روش خرید به مشتریان خود فرصت آن را می دهد تا به راحتی بتوانند بودجه خود را مدیریت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند. مزدا 3 نیو یکی از خودرو های لوکس با طراحی فوق العاده می باشد که در سال 1386 گروه بهمن در راستای توسعه و تنوع سبد محصولات خود، تولید آن را آغاز کرد. هم اکنون مزدا 3 نیو در بهمن موتور در حال ساخت است و در نمایندگی های مجاز آن به فروش می رسد. مزدا 3 از زمان حضورش در بازار خودرو ایران تا کنون توانسته جایگاه ویژه ای را بین خانواده ها و قشر جوان برای خود کسب کند و با توجه به امکانات فوق العاده و ظاهری زیبا فروش مناسب را به دست آورد.

کارخانه بهمن جهت سهولت در خرید مزدا 3 در طول سال تسهیلاتی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد که در این میان می توانیم به فروش مزدا 3 اقساطی اشاره کنیم و همچنین شرکت برای کسانی که خودرو مزدا 3 را به صورت تحویل فوری می خواهند شرایط خرید نقدی مزدا 3 را پیشنهاد می کند.
فاو بسترن دیگر محصول گروه بهمن موتور می باشد که در سال 91 بهمن موتور مونتاژ بسترن را آغاز کرد و گروه بهمن پیش فروش آن را آغاز کرد. در این فروش اقساطی بسترن B30 با استقبال گسترده هموطنان رو به رو شد پیرو این استقابل شرکت بهمن موتور سری دوم فروش خودروی B30 را به صورت پیش فروش با قیمت قطعی و سود مشارکت در تولید آغاز کرد.
دیگر محصول عرضه شده خودرو هاوال یکی تازه ترین محصولات راه یافته به خط تولید گروه بهمن می باشد که فروش نقدی آن با قیمت رقابتی مقرون به صرفه ای آغاز شده است. هاوال H2 یکی از پرفروش ترین سدان های کشور چین می باشد که توانسته به بازارهای جهانی قدم بگذارد تا در کنار دیگر بزرگان صنعت خودرو بدرخشد.
قیمت هاوال H2 یکی از مهمترین نکان قابل توجه این خودرو می باشد در کنار آپشن ها و تجهیزات خودرو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فروش هاوال دیگر طرح  فروش ویژه این شرکت می باشد که با استقبال هم وطنان عزیزمان روبه رو شد. بهمن موتور نخستین سری خودروهای هاوال H۲ را به خریداران این محصول تحویل داد و قصد دارد پیش فروش هاوال H6  و H9 را شروع کند.
شرایط فروش اقساطی فاو بسترن و مزدا 3 با پرداخت کوتاه مدت و بلند مدت اقساط فراهم است تا علاقه مندان بتوانند این دو محصول را در اختیار داشته باشند. این دو خودرو توانسته اند به خوبی بیشتر سلیقه ها را پوشش بدهند و فروش بالایی را برای گروه بهمن رقم بزنند.

عزیزانی که قصد خرید خودرو هاوال، مزدا 3 و فاو بسترن B30 را دارند میتوانند با مشاورین سایت در تماس باشند.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017