فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با شرایط ویژه فروش تحویل فوری و با پرداخت اقساط بلند مدت آغاز شد. ما مفتخریم که فروش اقساطی کرمان موتور را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور


کرمان موتور یکی از شرکتهای ایرانی تولید کننده انواع خودرو در کشور می باشد که پس از تاسیس در سال 1369 با مونتاژ خودرو های شرکت دوو  در دهه 70 الی 80 با فروش قابل توجهی رو به رو شد.بی شک کرمان موتور، یکی از محبوب ترین شرکت های خودرویی درون کشور است. این شرکت نسبت به بعضی از شرکت های خودروساز سهم بالایی در فروش خودرو داشته است . میتوان گفت که کیفیت مناسب خودروهای کرمان موتور غیرقابل انکار هستند. در شرایط زندگی امروزی با توجه به تولید و مونتاژ انواع خودروهای خارجی و داخلی در مدل های متنوع نیاز به خودرو بیش از قبل در کشور احساس می شود و مردم در صدد آن هستند تا خودرو مورد علاقه خود را خریداری کنند.

اگر شما قصد خرید خودرو مورد علاقه خود را دارید اما بودجه کافی در اختیار ندارید این مژده را به شما می دهیم که خرید اقساطی محصولات کرمان موتور این نگرانی را رفع کرده است. طرح فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری این امکان را به شما می دهد تا بتوانید هزینه خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساط بلند مدت و با کمترین پیش پرداخت پراخت کرده.

در همین راستا فروش اقساطی کرمان موتور  با شرایط ویزه فروش آغاز شد. لازم به ذکر است که یکی از شرایط ویژه فروش اقساطی محصولات کرمان موتور تحویل فوری بوده که مدت زمان پرداخت اقساط در بلند مدت انجام می پذیرد. کافیست خودروی مورد نظرتان را انتخاب کرده و پس از پرداخت بخشی از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت، مابقی هزینه را به صورت اقساط بلند مدت  پرداخت نمایید.

شرکت کرمان موتور در حال حاضر با شرکت چینی لیفان همکاری می کند و محصولات کرمان موتور را تولید می کند. محصولات کرمان موتور به دلیل محبوبیت بالا و کارایی بالا و قیمت مناسب از فروش قابل توجهی برخوردار می باشد. این شرکت با هدف مشتری مداری و تولید محصولات با کیفیت روز به به روز در جهت تعالی و رشد گام بر می دارد.

خرید اقساطی محصولات کرمان موتور با توجه به شرایط کنونی بازار یکی از بهترین روش های خرید محصولات این شرکت می باشد.

فروش اقساطی هیوندای سوناتا

فروش هیوندای سوناتا یکی از خودروهای خوش آوازه کمپانی هیوندای می باشد که به عنوان یک خودرو سواری توانسته از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد. هیوندای سوناتا در طراحی ظاهری بی شک یکی از محبوب ترین خودروهی داخل کشور می باشد و همچنین فیست لیفت های بیشتری نسبت به سایر محصولات دیگر تجربه کرده است.
این امر یاعث شده تا فروش اقساطی هیوندای سوناتا در زمینه خودروهای لوکس جزو پرفروش ترین خودرو وارداتی به کشور شناخته شود. این خودرو در مدل های مختلفی با شرایط فروش اقساطی بلند مدت و با بهره مندی از آپشن های متنوع به فروش می رسد. برای اطلاع از فروش اقساطی سوناتا می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.


فروش اقساطی لیفان 820

فروش اقساطی لیسان 820 پرچمدار خودروسازی لیفان و در رده یک خودرو موفق سدان متوسط قرار گرفته است. لیفان 820 از یک موتور 2400 سی سی با حداکثر قدرت 160 اسب بخار بهره می برد. امکانات رفاهی و امنیتی لیفان 820 را بیشتر در خودروهای لوکس دیده ایم. سانروف، ورود بدون کلید، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، سیستم ضد سرقت، قفل کودک، ترمز ضد قفل و... همه بیانگر این است که خودرو لیفان با مدل 820 قشر جوان و سخت پسند بازار خودرو  را مورد هدف قرار داده است.
فروش اقساطی لیفان 820 هم اکنون برای هم وطنان عزیزمان فراهم شده است جهت اطلاع از شرایط فروش با ما در تماس باشید.


فروش اقساطی هیوندای النترا

هیوندای النترا خودرو زیبا و لوکس هیوندای است که توانسته توجه قشر جوان را به خود جلب کند. از این رو ما در نظر گرفته ایم تا شرایط فروش اقساطی النترا را برای علاقه مندان این خودرو فراهم آوریم.
النترا  از سیستم های پیشرفته ای بهره می برد و مجهز به به تجهیزاتی از جمله ESC و ABS می باشد که سیستم ESC النترا 2016 النترا با افزایش هندلینگ خودرو فرمان خودرو را به حرکت چرخ ها بررسی می کند.


فروش اقساطی لیفان X60

لیفان x60 یکی از خودروهای محبوب کرمان موتور می باشد که برای اولین بار در پانزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز از این خودرو شاسی بلند با نام لیفان x60 رونمایی شد. موتور این خودرو لیفان ایکس 60 1800 سی سی 16 سوپاپه است که توانایی تولید قدرت معادل بر 132 اسب بخار تولید می کند. آپشن های ایمنی و رفاهی لیفان X60 شامل ترمز های ABS+EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کولر و تهویه مطبوع، آینه های جانبی برقی، سنسور دنده عقب، برف کن عقب، درب بازکن صندوق و باک از داخل، قفل ایمنی کودک، سیستم تنظیم چراغ ها و… میشوند.


فروش اقساطی هیوندای توسان

فروش اقساطی توسان با مجموعه از ویژگی ها نظیر ظاهری جذاب، قیمت رقابتی مناسب به یکی از خودروهای پرفروش بازار خودرو ایران تبدیل شده است. هیوندای توسان 2018 جدیدترین و به روز ترین توسان راه یافته به بازار جهانی می باشد که به عنوان یک خودرو خانواده همه کاره و کلاس جهانی به نسبت مدل قبلی تغییرات کمی داشته است.
از آپشن های توسان 2018 میتوان به سیستم ناوبری جدید، اپل کارپلی و اندرویداتو، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، صندلی‌های برقی جلو مجهز به گرمکن و سردکن، سانروف پانوراما،اشاره کرد.

 

 

فروش اقساطی هیوندای i20

هیوندای i20 یکی از هاچ بک های محبوب عرضه شده توسط کرمان موتور می باشد. هیوندای i20 از امکانات ظاهری و رفاهی بی نظیری برخوردار می باشد و نیز از مشخصات فنی راضی کننده ای دارد. مشخصات فنی این خودرو عبارت است از یک موتور 1400 سی سی باقدرت 98 اسب بخار و گشتاور 134 نیوتن برمتر. برای اطلاع از فروش اقساطی هیوندای i20 با کارشناسان ما در تماس باشید.



فروش اقساطی جک S5

جک S5 پرچم دار شاسی بلندهای کمپانی جک است که در لیست پرفروش ترین خودرو بازار جهانی قرار دارد. جک اس 5 توانایی تولید قدرت 174 اسب بخار را با موتور 2 لیتری در کنار جعبه دنده 6 سرعته را دارد.
فروش لیزینگی جک S5 برای شما عزیزان فراهم آمده است تا بتوانید با خیال آسوده مالک این خودرو شوید.



فروش اقساطی خودرو جک J5

موتور میتسوبیشی جک جی 5 برگه برنده این خودرو می باشد. جک جی 5 بخاظر داشتن موتور 1.5 لیتری و توان موتوری بالای خود موفق شده تا در سال 2011 لوح عنوان یکی از 10 موتور برتر کشور چین را کسب کند. جک J5 در دو مدل سدان و اتومات طراحی و تولید شده است و به بازار عرضه می شود که شرکت شرایط ویژه ای را فروش اقساطی جک J5 فراهم آورده است.


فروش اقساطی لیفان 620 (1800سی سی)


لیفان 620 1800 سی سی یکی از خودروهای محبوب و زیبای کرمان موتور می باشد که به دلیل طراحی شیک به فروش بالایی دست یافته است. از امکانات این خودرو می توان به سیستم های مولتی مدیا سیستم GPS به همراه نمایشگر کونسول میانی، روکش صندلی های چرم و ..... نام برد.
جهت اطلاع از جزئیات شرایط خرید اقساطی خودرو کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017