چرا هاوال

هاوال یکی از شرکت های زیر مجموعه مهمترین خودوساز چین به نام گریت وال می باشد. هاوال فعالیت خود را با هدف ساخت تخصصی خودروهای شاسی بلند به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گریت وال موتورز در سال 2013 آغاز کرد.
هاوال یک خودروساز تخصصی تولید خودروهای شاسی بلند است که با شعار تمرکز به روی ساخت خودروهای SUV همواره سعی داشته تا بتواند پیشرفت رو به رشد و مستمری در تولید محصولات با کیفیت و ایمنی بالا داشته باشد.
گریت وال موتورز خالق برند هاوال، در سال 1984 تاسیس شد و در سال 1990 با مدیریت جک وی مرد بزرگ صنعت خودرو چین روند رو به رشد خود را آغاز کرد. این روند رو به رشد شرکت تا کنون ادامه داشته به گونه ای که هم اکنون هاوال برند شماره یک SUV چین می باشد.
شرکت هاوال در آغاز فعالیت خود، تولید خودروهای گوناگونی را در سبد محصولات خود جای داده است اما پرچمدار آنها خودرو هاوال H6، به عنوان برترین و پر فروش ترین خودرو در تاریخچه برند های چین می باشد.
برند هاوال در سال های اخیر با تولید محصولاتی با کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در کنار قیمت رقابتی به صرفه توانسته است در بین 40 کشور فعال در زمینه ساخت خودرو، به رکورد فروش بالایی در بازار های معتبر دنیا نظیر شیلی، بولیوی، آرژانتین، آفریقای جنوبی، امارات، استرالیا، عمان و .... دست یابد.
در سال 2016 هاوال با فروش 1.1 میلیون دستگاه خودرو، برتری خود را نسبت به دیگر خودرو سازان نشان داد و در سال 2017 با فروش نزدیک یک میلیون دستگاه خودرو، جز 10 شرکت سازنده ی خودروهایSUV در جهان شناخته شد.
هاوال به صورت تخصصي روي خودروهاي SUV كار مي كند. این شرکت توجه زيادی به ساخت خودروهای با كيفيت بالا دارد تا بتواند در محصولات خود امنيت و آرامش را در كنار زيبايي و كيفيت به مشتريان خود القا نمايد.
هاوال از همکاری با شرکت های زیادی در سطح جهانی نظیر بی ام و، بنز و میتسوبیشی در طراحی و تولید محصولات خود سود برده است که میتوان به استفاده از طراح معروف شرکت بی ام و در طراحی بدنه، خالق گیربکس های بنز، Gerhard Henning در طراحی گیربکس و تجهیزات انتقال قدرت، Alan Cureton در بحث NVH و همچنین Alexandre Tiberio که از معتبرترین مهندسان ایمنی خودرو در مباحث ایمنی است، اشاره کرد.
بررسی های انجام شده در سال 2016، خودرو هاوال H6 را با فروش بیش از 580 هزار دستگاه در صدر بهترین شاسی بلند چین قرار داده است. این آمار نشان می دهد که این محصول در قیاس با خودروهای دیگر در رده چهارم فروش کل خودروهای SUV دنیا قرار گرفته است.
تمام موارد ذکر شده در بالا خود دلیلی است بر برتری محصولات هاوال در بازار داغ خودروهای شاسی بلند اروپایی راه یافته به بازار کشور. وظیفه فروش و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای هاوال را در ایران گروه بهمن عهده دار می باشد.
گروه بهمن سه محصول هاوال h2، هاوال h6 و هاوال h9 به تازگی وارد بازار خودرو ایران کرده است . برای اطلاع بیشتر از فروش نقد و اقساط خودرو هاوال روی لینک کلیک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017