جوایز و افتخارات پاسات

افتخارات پاسات نشان از طیف وسیعی از تکنولوژی ها و هوش مهندسین  شرکت فولکس واگن می باشد که تمام این فعالیت های شرکت در راستای ساخت آینده ای ایمن تر و سبزتر برای کاربران خود است. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به بعضی از تکنولوژی‌های به کار رفته در فولکس واگن پاسات بیاندازیم باید به تکنولوژی‌های I.D. Pilot یا حالت رانندگی خودکار، تکنولوژی کنترل حرکتی، سیستم هوشمند اکو، کمک اضطراری (Emergency Assist) ،ارتباطات بی‌سیم و استفاده از فناوری pWLAN اشاره کنیم.
پاسات محصول موفق خوردوساز بزرگ آلمانی فولکس واگن، یکی از بزرگترین صنعت خودرو می باشد که در رتبه دوم  پس از کمپانی بزرگ تویوتا و بالاتر از گروه خودرو سازی  جنرال موتور آمریکا  قرار گرفته است. فولکس واگن پاسات به عنوان سدان محبوب گروه فولکس واگن می باشد که با مجموعه ای ویژگی ها و مشخصات فنی نظیر موتور 1.8 لیتری توربوشارژر شده به قدرت 180 اسب بخارو گشتاور 250 نیوتن متر توانسته  4 جایزه بهترین خودرو سال در اروپا را کسب کند.
پاسات دارای مجموعه ای افتخارات و جوایز می باشد که میتوان به جایزه برترین خودرو سال 2015، کسب 5 ستاره ایمنی اروپا و امریکا، پرفروش ترین خودروی سواری سال 2016 و 2017 در اروپا اشاره کرد. برای تعیین بهترین خودرو سال معیارهای مختلفی نظیر میزان مصرف سوخت خودرو، طراحی اتومبیل، میزان راحتی در هنگام رانندگی و کارایی آن مورد نظر قرار میگرد میتوان گفت پاسات با در کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از این ویژگی های منحصر به فرد توانسته خود را نسبت به دیگر رقبای موجود در صنعت خودرو متمایز کند.
طراحی و تولید پاسات با به کارگیری از جدیدترین پیشرفت های تکنولوژی باعث شده تا این محصول فولکس واگن حرکت ایمن تری به سوی آینده به عنوان یک محصول موفق برای شرکت، در بین غول های  خودروساز جهان انجام دهد و  بتواند 5 ستاره ایمنی اروپا و آمریکا را از آن خود کند. یکی دیگر از افتخارت پاسات کسب پرفروش ترین خودرو سواری سال  2016 و 2017 در اروپا می باشد که این امر، مهری تاییدی است بر برتری این خودرو در بازار شلوغ خودوهای اروپایی.
گروه ماموت به عنوان یک گروه صنعتی بزرگ و موفق در ایران پس از 17 سال طی قرار داد با شرکت فولکس واگن این خودروساز را دوباره به جاده های کشور باز گرداند و دو محصول فولکس واگن پاسات و فولکس واگن تیگوان را به زودی روانه بازار خودرو ایران خواهد کرد. فروش اقساطی ماموت خودرو یکی از خدمات برتر این گروه صنعتی می باشد که برای مشتریان خود در نظر گرفته است و با شرایط ویژه ای در دست اجرا دارد.
برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو به صفحه اصلی مراجعه فرمایید.
برای مشاهده قیمت فولکس واگن پاسات به روی لینک کلیک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017