فروش اقساطی پژو 206

فروش اقساطی پژو 206 آغاز شد

فروش اقساطی 206 تازه ترین طرح فروش این خودرو می باشد که با شرایط ویژه تحویل فوری و اقساط بلند مدت آغاز شد. 206 یکی از پرفروش ترین و آشنا ترین خودروهای موجود در خیابان های ایران می باشد که توانسته تعداد زیادی از قشر جوان کشور را به خود جذب کند.
خودرو 206 خودرو اسپرت شرکت ایران خودرو می باشد که با تلاش مهندسان ایرانی و فرانسوی شرکت پژو طراحی و تولید شده است. پژو 206 پس از تولید در مدت زمان کم به پرفروش ترین خودروی تاریخ شرکت پژو تبدیل شد.
شرکت ایران خودرو پژو 206 را در تیپ های مختلف و در دو مدل صندوق دار و هاچ بک تولید می کند.
در راستای فروش بالای این خودرو و طرفدارن مخصوص به خود شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی پژو 206 فراهم آورده ایم تا شما رابا این خودرو همراه کنیم. فروش اقساطی 206 با توجه به ویژگی های برتر این خودرو و استقبال هم وطنان عزیزمان و تمایل افراد به خرید یک خودرو مقرون به صرفه با شرایط تحویل فوری آغاز شده است.
رانندگی با 206 حس هیجانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد شما میتوانید با خرید اقساطی 206 با شرایط ویژه فروش نظیر تحویل فوری و اقساط کوتاه مدت و اقساط بلند مدت این حس هیجان انگیز را تجربه کنید.
عوامل محبوبیت پژو 206 چالاکی بالا، ایمنی مناسب،مصرف سوخت پایین،سازگار با محیط زیست و قیمت مناسب آن و هم‌چنین ظاهر چشم‌گیر و اسپرت آن می باشد که با وجود گذشت بیش از یک دهه از زمان اولیه عرضه پژو 206، این خودرو هم‌چنان دارای ظاهری گیرا و خشن و اسپرت است. همینطور یک عامل دیگر برای محبوبیت آن متناسب بودن پژو 206 با استانداردهای روز دنیاست. این خودرو در ایران در دو تیپ 2 و تیپ 5 تولید می شود که به ترتیب دارای موتورهای 1.4 و1.6 ليتری می باشد. در پژو ۲۰۶ تیپ ۲ شاهد امکانات و آپشن‌های کمتری نسبت به تیپ های ۳، ۴ و ۵ و ۶ هستیم که از جمله آن می‌توان به تهویه مطبوع و آیینه‌های برقی اشاره داشت.
جهت اطلاع از شرایط فرش اقساطی 206 می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا از مشاوره و راهنمایی دقیق کارشناسان ما در زمینه خرید اقساطی پژو 206 و همچنین فروش اقساطی خودرو های دیگر با خبر شوید و یک انتخاب درست را امر خرید خودرو داشته باشید.

دانلود کاتالوگ پژو 206قیمت روز پژو 206گالری تصاویر پژو206

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017