فروش نقدی مزدا 3

فروش نقدی مزدا 3 یکی از تازه ترین طرح های فروش گروه بهمن می باشد که با شرایط ویژه تحویل فوری  آغاز شده است. گروه بهمن به عنوان نماینده رسمی محصولات مزدا در ایران به تازگی فروش نقدی مزدا 3 و همچنین فروش لیزینگی مزدا3 نیو این خودرو ژاپنی و بی نظیر را به نمایندگی های خود ابلاغ کرده است.
مزدا 3 نیو طی سال ها حضور در بازار خودرو توانسته با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها به عنوان با کیفیت ترین خودرو مونتاژ شده داخل کشور شناخته شود. این خودرو توسط ISQI در جایگاه با کیفیت ترین سدان قرار دارد و ۴ ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است. نسخه های مونتاژی گروه بهمن به موتور دو لیتری، گیربکس ۵ دنده اتوماتیک، تودوزی چرم، دنده پشت و روی فرمان، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سانروف، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، چراغشوی، سنسور نور و باران، چرخش چراغ در پیچ، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه تاشو برقی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی و… مجهز است.
اگر قصد خرید یک خودرو لوکس و مطمئن را دارید ما به شما توصیه می کنیم فروش نقدی مزدا3 نیو را از دست ندهید. فروش مزدا 3 نیو به دلیل مقرون صرفه بودن بین رقبای اروپایی موجود در بازار خودرو ایران در روزهای آغازین فروش نقدی این خودرو  بسیار مورد توجه و استقبال هم وطنان عزیزمان قرار گرفته است. برای اطلاع از شرایط فروش نقدی و اعتباری مزدا 3 جدید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این نکته حائض اهمیت می باشد که فروش مزدا 3 نیو  به صورت تحویل فوری بوده و بدون واسطه و تحویل از درب کارخانه می باشد.
برای اطلاع از شرایط فروش نقد و اقساط مزدا 3 نیو روی لینک کلیک کنید.
برای مشاهده قیمت روز خودرو به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید.
دانلود کاتالوگ مزدا 3قیمت روز مزدا 3گالری تصاویر مزدا 3شرایط فروش اقساطی مزدا 3

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017