شرایط فروش اقساطی مزدا 3 جدید

شرکت بهمن موتور فروش نقد و اقساط مزدا 3 نیو را آغاز کرد. مزدا 3 نیو جدیدترین محصول گروه بهمن می باشد که به واسطه بهمن موتور روانه بازار شده است. گروه بهمن شرایط ویژه ای برای فروش مزدا 3 فراهم کرده است تا علاقه مندان به خرید لیزینگی مزدا 3 نیو به راحتی بتوانند این خودرو را تهیه کنند.

گروه بهمن شرایط جدید فروش اقساطی مزدا ۳ تیپ 5 را ویژه سال  97 اعلام کرده است. در شرایط فعلی بازار می توان گفت که مزدا 3 نیو به عنوان یک سدان خوشنام با ظاهری لوکس در داخل کشور با قیمت نسبتا مناسبی نسبت به خودروهای کاملا وارداتی عرضه می شود.

شرکت بهمن موتور، برای عرضه این خودرو به مشتریان خود قیمت مقرون به صرفه ای را برای فروش نقدی مزدا 3 نیو در نظر گرفته است که با پرداخت آن به نمایندگی‌های بهمن موتور، می‌توانید خودرو مزدا 3 نیو را به صورت تحویل فوری و درب کارخانه تحویل بگیرید.

اما اگر توانایی پرداخت کامل را به صورت یکجا ندارید، می‌توانید از شرایط فروش اقساطی مزدا 3 جدید  استفاده کنید که با پیش پرداخت کم و همچنین اقساط طولانی مدت، می‌توانید خودرو را خریداری کنید. علاوه بر فروش نقدی، شرایط فروش مرحله ای مزدا 3 نیز در نظر گرفته شده است.

فروش لیزینگی مزدا 3 نیو با کمترین پیش پرداخت در اقساط بلند مدت با شرایط تحویل فوری و درب کارخانه می باشد و در نمایندگی گروه بهمن و بدون واسطه قابل خرید است.

شرایط فروش نقد و اقساط  مزدا 3

  • اقساط بلند مدت
  • کمترین پیش پرداخت
  • تحویل فوری بعد از خرید
  • تحویل درب کارخانه و بدون واسطه

شماره تماس : 44074760 - 44059372


برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی مزدا 3 جدید با کارشناسان ما در تماس باشید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017