گروه بهمن

گروه بهمن در سال 1331 با نام سهامی ایران خلیج کو با هدف فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی تاسیس شد. در سال 1338 پس از تولید اولین محصول خود با عنوان وانت سه چرخ مزدا نام شرکت را به نام شرکت خودروسازی مزدا تغییر داد.

شرکت صنعتی گروه بهمن

گروه بهمن به عنوان یکی از مهمترین شرکت های خودروساز ایران می باشد که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته معرف بهترین برندهای خودروسازان دنیا باشد. گروه بهمن در سال 1331 با نام سهامی ایران خلیج کو با هدف فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی تاسیس شد. در سال 1338 پس از تولید اولین محصول خود با عنوان وانت سه چرخ مزدا نام شرکت را به نام شرکت خودروسازی مزدا تغییر داد.

پس از آن وانت مزدا 1600 در سال 1363 در این شرکت به مرحله تولید رسید و نام این شرکت به ایران وانت تغییر نام پیداکرد. سال 1378 شرکت نام گروه بهمن را برای خود برگزید و با تغییر نام شرکت حوزه فعالیتهای خود را در زمینه تولیدی، بازرگانی و سرمایه گذاری توسعه داد و سرآغاز جدیدی برای این گروه رقم خورد.


سال 1350 شرکت توافق نامه ای میان مزدا ایران و مزدای ژاپن برای تولید انواع خودرو امضا کرد و محصولات مزدا را تحت لیسانس وارد کشور می کرد. هم اکنون گروه به عنوان نماینده رسمی فروش مزدا 3 در ایران می باشد که در تازه ترین اقدام خود فروش نقدی مزدا 3 نیو را با شرایط  فروش ویژه ای در دست اجرا دارد.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی مزدا 3 جدید روی لینک کلیک کنید.

گروه بهمن طی فعالیت صنعتی خود تاریخچه درخشانی را برای خود رقم زده است که میتوان به دستاوردهایی نظیر کسب افتخار خودروساز نمونه، بهره ورترین خودروساز، اولین خودروساز سبز،پیشرو بودن در میان خودروسازان برتر، قرار گرفتن در میان کیفی ترین خودروهای تولیدی کشور، توسعه ساخت داخل محصولات ، سودآوری پایدار، اخذ جوایز و نشان های متعدد ملی در حوزه های تعالی سازمانی، کیفیت ، بهره وری، مدیریت دانش و منابع انسانی اشاره کرد که همه جزو دستاوردها شرکت بهمن می باشد.


سال 1395 گروه بهمن با جهت گیری جدید به سوی ماموریتی متفاوت نسبت به گذشته به بخش خصوصی واگذار گردید. وظیفه اصلی این شرکت پوشش نیازهای بازار حمل و نقل کشور در تمام زمینه ها از تولید دوچرخه تا 18 چرخ و در قالب شرکتهای بهمن موتور، سیباموتور و ایران دوچرخ مهارت لازم را کسب کرده تا بتواند نقش موثری را در صنعت خودرو ایران به ویژه در بخش خودروهای کار کسب کند.

برای مشاهده  قیمت روز خودرو به روی لینک کلیک  کنید و یا برای اطلاع از شرایط فروش خودرو اقساطی به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمائید.

شرکای تجاری گروه بهمن
کمپانی هاوال
مزدا
فاو
ایسوزو
SAIC Maxus

شرکت های تابع گروه

شرکت بهمن موتور
شرکت بهمن دیزل
بهمن لیزینگ
ایران دوچرخ
شاسی ساز ایران
شرکت سیبا موتور
صنایع ریخته گری ایران
شرکت طراحی و ساخت قطعات صنایع ایران

محصولات گروه بهمن


Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017