فروش نقدی مینی بوس مکسوس

فروش نقدی مینی بوس مکسوس با شرایط ویژه در نمایندگی گروه بهمن آغاز شد. در این اقدام گروه بهمن قصد دارد تا با فروش مرحله ای مینی بوس مکسوس در سیستم توسعه حمل ونقل یکی از اجزای مهم حوزه حمل و نقل عمومی شهری و پاسخگوی نیازهای شهری باشد و در این اقدام گروه بهمن مینی بوسی را انتخاب کرده که از بهترین مشخصات فنی برخوردار باشد.

لذا بهمن دیزل در راستای هدف و تصمیم خود در ارائه محصولی با کیفیت اقدام به شرایط فروش ویژه ای، بخصوص فروش نقدی محصولات خود و عرضه محصولی با کیفتی برتر نسبت به محصولات موجود در بازار خودروهای ون نموده است. ضمن اینکه این خودرو از قیمت نقدی مناسبی برخوردار می باشد، جزو یکی از بهترین محصولات عرضه شده گروه بهمن نیز می باشد.

یکی از خدمات ویژه در این طرح فروش نقدی مینی بوس مکسوس بدون واسطه و تحویل فوری از درب کارخانه می باشد. بهمن دیزل با توجه به نیاز کشور در بخش حمل و نقل شهری در تازه ترین اقدام خود فروش نقدی مینی بوس مکسوس را آغاز کرده و قصد دارد این خودر را در نمایندگی گروه بهمن با قیمت رقابتی مقرون به صرفه روانه بازار کند.

فروش ویژه مینی بوس مکسوس با شرایط فروش اقساطی و نقدی ویژه ای در دست اقدام است که این نشان از برتری نمایندگی گروه بهمن دیزل در ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

علاقه مندان به خرید مینی بوس مکسوس نقدی و یا فروش نقدی مینی بوس مکسوس می توانند جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی گروه بهمن در تماس باشند. باید خاطر نشان کرد که تحویل فوری مینی بوس مکسوس پس از خرید بدون واسطه از درب کارخانه انجام می پذیرد.

 

شرایط فروش نقدی مینی بوس مکسوس

  • تحویل فوری مینی بوس مکسوس پس از خرید
  • تحویل از درب کارخانه و بدون واسطه

با ما در تماس باشید : 44074760-021
                                021-44059372

برای اطلاع از قیمت مینی بوس مکسوس روی لینک کلیک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017