شرکت هاوال

نمایش محصولات هاوال
هاوال، به عنوان یکی از زیر شاخه های گروه بزرگ صنعتی گریت وال موتورز چین در سال 2013 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه ساخت انواع خودرو  اس یووی آغاز کرد.

معرفی خودروساز هاوال

هاوال، به عنوان یکی از زیر شاخه های گروه بزرگ صنعتی گریت وال موتورز چین در سال 2013 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه ساخت انواع خودرو  اس یووی آغاز کرد.

گریت وال موتورز به عنوان سردمدار شرکت هاوال در سال 1984 با هدف ساخت انواع خودروهای وانت، مینی بوس، مینی ون و ایس یووی تاسیس شد و پس از گذشت 28 سال از شروع فعالیت خود با ساخت 675 هزار دستگاه توانست رتبه هفتم را بین بزرگترین خودروسازان چین به دست آورد.

گریت وال موتورز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان برای دستیابی سریع‌تر به هدف خود و تبدیل شدن به یک کمپانی بزرگ تولید کننده خودروهای شاسی بلند، زیر مجموعه‌ای جدید با نام «هاوال» را در سال 2013 تاسیس کرد که به طور تخصصی به ساخت تولید خودروهای کراس‌اوور و SUV پرداخت. امروزه شرکت خودروساز هاوال بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV در بزرگترین بازارهای خودرو جهان می باشد.
خودروساز هاوال یکی از ثروتمندترین شرکت های صنایع خودرو چین است که در کنار دو کمپانی بزرگ CAIC  و MG در حال طی کردن و  جست و جو موفقیت در بازار جهانی است. فعالیت هاوال بیشتر به سمت خودروهای شاسی بلند با کیفیت بالا می باشد تا بتواند در بازارهای  خودرو مطرح جهانی بخصوص کشور استرالیا جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آور
هاوال از زمان فعالیت مستقل خود، برای تولید یک محصول با کیفیت، همواره تلاش کرده است تا اعتماد مصرف کنندگان را با ساخت خودروهای ایمن و مجهز به استاندارد های روز دنیا جلب کند. خودروهای هاوال در سال های اخیر در بسیاری از کشور های جهان نظیر استرالیا به دلیل محصولاتی با کیفیت و رعایت استانداردهای روز دنیا، با استقبال خوبی رو به رو شده است.
شرکت هاوال در طول فعالیت خود توانسته در زمینه تولید انواع خودرو بدرخشد و در طول فعالیت خود عنوان مختلفی را کسب کند:
  • در ماه نوامبر، هاوال H6 پانزدهمین جایزه طلایی طراحی چینی را ازآن خود کرد
  • هاوال CUV مفتخر به کسب عنوان "بهترین برند شاسی بلند سال 2006" از سوی تلوزیون ملی CCTV چین شد
  • هاوال  در سال 2007موفق به کسب "تاییدیه کلیت خودرو" شد که در نتیجه آن توانست مجوز فروش آزادانه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به دست آورد
  •  در ماه دسامبر2012، هاوال H6 مفتخر به کسب عنوان "شاسی بلند سال 2012" شد
  • در ماه آوریل 2012، هاوال H6 از موسسه C-NCAP کشور چین موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شد
  • درماه دسامبر 2013، هاوال عنوان پرفروش ترین شاسی بلندساز داخلی چین را برای یازدهمین سال متوالی از آن خود کرد

محصولات هاوال

شرکت گریت وال موتورز در آغاز فعالیت خود تنها به تولید کامیون و خودروهای سنگین مشغول بود اما در سال ۲۰۱۰ نخستین خودروی سواری خود را به بازار معرفی کرد که خودروهایی با سه برند هاوال، گریت‌وال و وی را به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند.
شرکت هاوال در سال 2002 با معرفی یک شاسی بلند منحصر بفرد به بازار خودرو و با دارا بودن قیمتی مقرون به صرفه باعث شد تا تب داغ بازار شاسی بلند در چین و جهان بالا بگیرد. تنها پس از یک سال از معرفی این خودرو شاسی بلند، گریت وال موتور به پرفروش ترین کمپانی تولید کننده خودروهای شاسی بلند مبدل شد که با مجموعه ای از ویژگی ها توانست این عنوان را برای چند سال متوالی حفظ کند.
محصولات هاوال در سه مدل هاوال H2، هاوال H6 و هاوال H9 طراحی و تولید می شوند. هاوال h6 یکی از محصولات موفق گروه هاوال می باشد که با فروش 505 هزار و 944  دستگاه جزو صد خودرو پرفروش چین اعلام شده است که این امر نشان از سطح تکنولوژی و کادر مجرب هاوال می باشد.
هاوال H9 بزرگترین شاسی بلند برند هاوال می باشد که دارای فضای کابین جادار و راحت و یک شاسی بلند 7 نفره واقعی است. این خودرو به جمع محصولات قابل عرضه گروه بهمن در ایران افزوده شده است.
پیشرانه‌ هاوال H2 یک موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ است که 1.5 لیتر حجم داشته و می‌تواند حداکثر 140 اسب بخار قدرت و 202 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. هاوال H2 در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پر فروش چین را کسب کرد.
حال با توجه به موفقیت های گوناگون شرکت هاوال، گروه بهمن اقدام به وارد کردن سه محصول هاوال h6، هاوال h2 و h6 کرده است. گروه بهمن به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های خودرو ساز کشور نماینده رسمی فروش و عرضه کننده خدمات پس از فروش خودرو هاوال در ایران می باشد.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017