شرکت مکسوس

نمایش محصولات مکسوس
شرکت مکسوس از شرکت های وابسته به سایک موتور میباشد. در سال 2010 شرکت سایک این برند را از از شرکت انگلیسی LDV خریداری کرد.

شرکت خودروسازی مکسوس

در سال 2011 برند ماکسوس، توسط شرکت چینی سایک، برای تولید خودروهای تجاری سبک معرفی شد. شرکت مکسوس از شرکت های وابسته به سایک موتور میباشد. در سال 2010 شرکت سایک این برند را از از شرکت انگلیسی LDV خریداری کرد.
شرکت خودروسازی مکسوس از شرکت های وابسته به شرکت سایک موتورمیباشد. سایک موتور بزرگترین شرکت تولید خودرو در سازمان بورس اوراق بهادارچین با تعداد 11 میلیارد سهم ثبت شده میباشد.
شرکت سایک موتور در زمینه تحقیق، تولید و فروش خودروهای سواری و تجاری فعالیت میکند. همچنین این شرکت فعالانه در زمینه تولید خودرو با استفاده از انرژی های نو و تجاری سازی خوروهای متصل به اینترنت در حال فعالیت میباشد.
از دیگر شرکت های وابسته به سایک میتوان به MG، سایک ماکسوس، سایک فولکس واگن و سایک جی ام اشاره کرد. شرکت سایک در سال 2010 برند مکسوس را از شرکت انگلیسی LDV خرید.
در ژوئن سال 2011 کارخانه سایک اولین خودرو مکسوس V80 را تولید کرد. سپتامبر 2011 خودروی ماکسوس V80 تحت مدیریت شرکت سایک وارد بازار شد. به این ترتیب برند مکسوس توسط شرکت سایک برای تولید خودروهای تجاری سبک معرفی شد.


جهت اطلاع از شرایط  فروش اقساطی خودرو به صفحه مورد نظر مراجعه فرمائید.
برای مشاهده قیمت روز خودرو روی لینک کلیک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017