قیمت هاوال H2

قیمت خودرو هاوال h2
گروه خودروساز بهمن قیمت هاوال h2 را اعلام کرد . در این اطلاع رسانی پیش بینی می شود که قیمت هاوال اچ 2 با قیمت رقابتی زیر 100 میلیون تومان روانه بازار داغ خودروهای کراس اور شود. این خودرو مونتاژی در رده خودروهای پرفروش در بازار جهانی قرار دارد و اولین محصول همکاری مشترک گروه بهمن و هاوال می باشد.
با توجه به صحبت های انجام شده پیرامون قیمت هاوال H2 و ارزش قیمتی گذاشته شده زیر 100 میلیون این خودرو، باید انتظار این را داشت که این کراس اور خوش آوازه در بین رقبای موجود در بازار خودرو ایران با همین بهای قیمتی بتواند سهم بالایی از بازار را از آن خود کند.
گروه بهمن با در اختیار داشتن زیر ساخت‌های لازم و تجربه کافی در صنعت خودرو و  ارائه خدمات برتر، سرانجام به عنوان نماینده بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودروهای هاوال در بزرگترین بازار دنیا انتخاب شد و به زودی با مشارکت گریت وال سه شاسی بلند هاوال h2، h6 و H9 از برند هاوال را در بازار ایران عرضه می‌کند. گفتنی است محصولات هاوال در بیش از 33 کشور به فروش می‌رسند.
میتوان گفت که قیمت مقرون به صرفه هاوال h2 در کنار ویژگی های تاثیر گذار و مجهز بودن به تکنولوژی های روز دنیا در کنار ظاهری لوکس مشتریان زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. قرار است این خودرو با موتور 1.5 لیتری 178 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور مونتاژ و به فروش برسد. گیربکس این خودرو از نوع شش سرعته اتوماتیک بوده که قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند.

لازم به ذکر است برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش نقد و اقساطی خودرو و قیمت خودرو هاوال می توانید با کارشناسان نمایندگی فروش هاوال در تماس باشید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017