فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو در جدید ترین طرح فروش شرکت ایران خودرو با شرایط فروش اقساطی ویژه نظیر تحویل فوری و فروش خودرو از دم اقساط آغاز شد.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو


فروش اقساطی خودرو در بازار داغ  و آشفته این روزهای خودرو که با افزایش قیمت روبه رو شده است برای افرادی که توانایی پرداخت تمامی مبلغ خودرو را ندارند یکی از بهترین روش های خرید است. ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت های مهم تولید کننده خودرو در ایران از سال 1341 با هدف تولید و فروش انواع خودرو تاسیس شد.
در این طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو نظیر پژو ، سمند، دنا و....به صورت اقساط بلند مدت به فروش می رسد. محصولاتی که در این طرح به هم وطنان عزیزمان ارائه می شود در زیر معرفی شده اند:

فروش اقساطی دنا پلاس 

دنا پلاس پس از عرضه موفق خودرو لوکس دنا و پس از استقبال مشتریان توسط ایران خودرو در راستای پاسخگویی به مشتریان خود ارتقا و روزآوری شد. مهمترین ویژگی های دنا پلاس سال، تغییرات اساسی نظیر توربو شارژ ضمن برخورداري از زيبايي ، ايمني و تجهيزات بالا، داراي موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژر بوده است. فروش اقساطی دنا پلاس می تواند بعنوان محصولي متفاوت بسیار مورد توجه مشتريان قرار گيرد.

فروش اقساطی رانا

خودرو رانا دومين برند ملي ايران خودرو، نشاندهنده دانش، توانايي، خودباوري و تجربه گروه صنعتي ايران خودرو براي توليد خودرويي مناسب اقشار مختلف جامعه ايراني و جوانان مي باشد. یکی از مهمترین ویژگی رانا چالاک و پرقدرت بودن و کم مصرفی این خودرو می باشد.


فروش اقساطی پژو 2008

پژو 2008 به عنوان جدیدترین محصول مشترک ایران خودرو و پژو می باشد. پژو 2008 در کلاس شاسی بلند جمع و جور خانوادگی چند کاره است که از تمام ویژگی های برتر خودروسازی پژو بهره مند شده است.


فروش اقساطی پژو 405

فروش اقساطی پژو 405 با برخورداری این خودرو از ویژگی هایی نظیر ایمنی بالا، مصرف سوخت و آلایندگی پایین و قیمت مقرون به صرفه یکی از محبوب ترین و مطرح ترین طرح های فروش در بازار خودرو ایران می باشد.


فروش اقساطی پژو 206

پژو 206 هاچ بک ایران یکی از مهمترین پایگاه های فروش پژو 206 در جهان بشمار می آید. خودرو 206 به دلیل قیمت مناسب در کنار چالاکی و قابلیتهای دینامیکی بالا و سازگاری با محیط زیست و مطابق بودن با استاندارد های روز جهانی در ایران به ویزه در قشر جوان از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. به همین منظور فروش اقساطی پژو 206 جزو پژو 206 هاچ بک در دو مدل تیپ 5 و تیپ 2 در ایران خودرو تولید می شود.


فروش اقساطی پژو 207


این خودرو جزو محصولات زیبا و اسپرت ایران خودرو می باشد که در طراحی آن از آخرين تكنولوژي هاي روز استفاده شده است.پژو 207 به دليل چالاكي و قابليت هاي ديناميكي بالا، مصرف سوخت پايين، قيمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهاي روز اروپا از محبوبيت ويژه اي چه در ميان جوانان و چه در ميان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است.

 


فروش اقساطی پژو پارس

 پژو پارس نخستين خودروي لوكس در ايران مي باشد كه حاصل تلاش متخصصان ايراني شركت ايران خودرو است كه از امكانات و تجهيزات رفاهي قابل توجهي سود مي برد، به گونه اي كه پس از گذشت چند سال از نخستين عرضه آن به بازار و وجود رقباي مدعي، اين خودرو هنوز جزء محبوب ترين خودروهاي سواري در كشور به شمار مي رود.


فروش اقساطی رنو تندر 90

تندر 90 يكي از خودروهاي كلاس B و محبوب در اروپاي شرقي ، خاورميانه و آسيا مي باشد .تندر ال 90 اين محبوبيت را مرهون اتاق جادار و دلباز، سادگي و پرهيز از هرگونه پيچيدگي در بخش فني و در نتيجه سهولت تعميرات و خدمات پس از فروش قوي مي باشد.


فروش اقساطی رنو کپچر

كراس اور كوچك شهری رنو به نام كپچر بسيار زيبا و جذاب است. ظاهر پرغرور و جدي اين خودرو با اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو بر زیبایی رنو کپچر افزوده است. طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد تعريف شده است تا راحتي بيشتري براي سرنشينان خود فراهم كند و حس لوكس بودن و لذت رانندگي را منتقل نمايد. اين خودرو جا داري يك خودروي شاسي بلند و چابكي يك خودروي كوچك سواري را در هم آميخته و بعنوان يك خودروي نو با طراحي متفاوت، سبك زندگي نويني را به شما خواهد بخشيد.


فروش اقساطی هایما S7

 هايما اس 7 خودرو شاسي بلند جديد، با ظاهر و تجهيزات مناسب است. اين خودروي شاسي بلند داراي طراحي مدرن ، اتاق جادار براي سرنشينان و تجهيزات رفاهي و ايمني كامل مي باشد كه برگرفته از فن آوري مزدا است. S7 يكي از پرفروش ترين محصولات شركت هايما درسال 2013 است كه توانسته با بهره‏ گيري از امكانات و تجهيزات به‏روز، جايگاه مناسبي را در بازار رقابتي به خود اختصاص دهد.


فروش اقساطی کراس H30

خودروي دانگ فنگ اچ سی کراس  از مجموعه محصولات روز دنياست كه با رعايت استانداردهاي مختلف طراحي، ايمني و تجهيزات رفاهي مناسب، گزينه‏اي قابل توجه و مناسب براي انتخاب جوانان و خانواده ايراني است.


هدف ما تنها فروش اقساطی خودرو نیست در واقع شما را در انتخاب بهترین گزینه برای یک خودرو تمام عیار همراهی خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از فروش اقساطی ایران خودرو  با کارشناسان ما در معتبر ترین مرکز فروش خودرو در تماس باشید.

Comments

Popular posts from this blog

شرکت سایپا

کیا اپتیما 2017